מיתר למען הקהילה

מיתר למען הקהילה

משקיעים באנשים.
משקיעים בקהילה.

אנו, במיתר, מחויבים ללקוחות שלנו, לעובדים שלנו ולסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר. לא פחות מכך וכחלק בלתי נפרד מהזהות ומתפיסת האחריות החברתית של משרדנו, אנחנו רואים עצמנו מחויבים לקהילה ולחברה. אנו רואים את המעורבות החברתית וההשפעה על הקהילה והחברה שלנו כערך ליבה וכמטרה מרכזית וקבועה של המשרד ואנשיו.

משרד מיתר גאה להוביל את העשייה החברתית בסטנדרט גבוה ובלתי מתפשר שאין כמותו בקרב משרדי עורכי הדין בישראל, בשלושה תחומי עשיה מרכזיים:

מתן שירותים משפטיים ללא תמורה לאוכלוסיות מוחלשות ולארגונים המקדמים מטרות חשובות, וכן נטילת חלק בעיצוב החקיקה בישראל בנושאים משמעותיים. שירותים אלו מאפשרים גישה של מיעוטי יכולת למערכת המשפט, שמירה על זכויותיהם וקידום מטרות חברתיות ראשונות במעלה המובילות לשינוי חברתי ממשי. אנו מעודדים את עורכי הדין במשרד להעניק שירותים משפטיים פרו-בונו בתחומים הקרובים לליבם.

מעורבות חברתית פעילה והתנדבות של עובדי המשרד. המשרד מאמין בהתנדבות כדרך חיים ומעודד את עובדי המשרד להתנדב למען הקהילה, במסגרת המשרד ומחוצה לו. לרשות עובדי המשרד עומדת פלטפורמת התנדבות המאפשרת התנדבות אישית, לצד השתתפות בפעילויות התנדבותיות יזומות של המשרד.

מתן תרומות כספיות לקידום מטרות חברתיות – ובראשן חינוך, העצמה ופיתוח מסוגלות – הן באמצעות תרומות כספיות ישירות למטרות ההולמות את ערכי המשרד והן באמצעות הענקת מלגות. אנו שמים את קהל היעד של התרומות שלנו במרכז ורואים בו סוכן שינוי מרכזי.

פעילות המשרד בשלל התחומים הללו היא דינמית, ומתפתחת, לאור ערכי המשרד ובהתאם לצרכי החברה המשתנים. אנחנו משקיעים משאבי ניהול משמעותיים בפעילות זו, אשר זוכה להכרה עמוקה ורחבה משלל הגורמים השותפים לפעילותנו החברתית.

הישגיו של המשרד בכל תחומי הפעילות מזכים אותו גם באותות הוקרה רבים, כגון אות לשכת עורכי הדין להתנדבות, אות Duns 100 למשרדים המובילים בפעילות פרו-בונו ותרומה לקהילה, אות Change Maker (הגבוה ביותר) מטעם עמותת Helpi, אות השותף החברתי מטעם העמותה לקידום החינוך בתל אביב יפו ועוד. ככלל אנו שואפים להציב את הרף ולייצר את הסטנדרט החברתי עבור משרדי עורכי הדין בישראל.

מאז שנת 2021 אנו מפרסמים דו”ח שנתי הסוקר את הפעילות החברתית של משרדנו, הכולל תיעוד של עובדי המשרד בחלק מאותם רגעים מיוחדים. ניתן לעיין בדוחות ולהתרשם מהיקף העשיה: 

  • לדו”ח לשנת 2021 לחץ כאן
  • לדו”ח לשנת 2022 לחץ כאן
  • לדו”ח לשנת 2023 לחץ כאן

במשרד פועלת וועדת מחויבות חברתית המרכזת את פעילות המשרד בתחום זה. ניתן לפנות לוועדה לצורך בחינת אפשרויות לשיתופי פעולה בדוא”ל Meitar4c@meitar.com.

הפעילות החברתית שלנו מעניקה ערך ומשמעות ייחודיים לא רק לשותפינו לדרך ולנהנים מהמעורבות החברתית של משרדנו, אלא גם לכל עובדי המשרד הלוקחים חלק בעשייה זו.